یادگیری نحوه ساختن ماسک صورت

مهارتی است که به راحتی به دست می آید و در حال حاضر بسیار م usefulثر است ، زیرا ماسک های صورت در مکان های بیشتری در سراسر جهان اجباری می شوند. و اگر قبلا خیاطی نکرده اید ، پس نگران نباشید - دو مورد از چهار راهی که در اینجا ذکر شده است ، به هیچ وجه مهارت خیاطی ندارند. اگرچه می توانید ماسک صورت خود را بخرید ، اما نوع یکبار مصرف آن در نهایت گران است و بالا رفتن آن برای کره زمین چندان مناسب نیست. بعلاوه ، هنگامی که خودتان صورت خود را می پوشانید ، می توانید آن را متناسب با نیازهای خود تنظیم کنید - مخصوصاً اگر عینک می زنید و متوجه می شوید که ماسکهای صورت طبیعی باعث مه آلود شدن عینک شما می شوند.

 

راهنمای گام به گام ما مبتنی بر روش های مشخص شده توسط CDC (مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها) است و خبر خوب این است که ساختن ماسک خود یک نسیم است. در زیر ، چهار روش فوق العاده ساده برای انتخاب شما ارائه شده است که هرکدام فقط چند مرحله کوتاه را باید دنبال کنید.

 

اگر ترجیح می دهید یک پوشش صورت بخرید - حتی اگر ماسک خود را درست می کنید ، ممکن است باز هم بخواهید لوازم یدکی بخرید - سپس به راهنمای ما در مورد خرید ماسک صورت مراجعه کنید یا از لینک های سریع زیر برای پریدن مستقیم به خرده فروشان استفاده کنید فروش ماسک صورت در حال حاضر.

 

ماسک های صورت انگلستان: آیا باید از آن استفاده کنید؟ به علاوه از کجا می توان آنها را خریداری کرد

ماسک های صورت را از کجا بخریم?

  • Etsy.co.uk - ماسک های دست ساز صورت فقط 2.99 پوند
  • ASOS - طرح های مد روز با قیمت پایین
  • Easylife - بسته 30 ماسک صورت جراحی با قیمت 14.99 پوند
  • Buff - پوشش صورت شیک با قیمت پایین
  • HYPE - با 100? سود برای NHS ، سه ماسک صورت با 24.99 پوند دریافت کنید
  • Ebay.co.uk - ماسک های صورت قابل شستشو با قیمت مناسب
  • Vistaprint - ماسک صورت برای کودکان و بزرگسالان با قیمت 13 دلار / 16 دلار است
  • Silkies - دو ماسک محافظ صورت با قیمت 16.99 دلار
  • Stringking - ماسک های پارچه ای پیشنهادی CDC فقط با 6.99 دلار
  • Etsy.com - ماسک های صورت طرح دار با قیمت کمی 4 دلار

Los Angeles Apparel - 3 ماسک صورت قابل تنظیم با قیمت 30 دلار / 24 پوند

Sock Fancy - ماسکهای بد بو فقط با 12 دلار

منابع 1 : 

https://blogs.iu.edu/faran/2020/11/14/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%b3%d8%b1%db%8c%d8%a7%d9%84-%d8%a2%d9%82%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%af%d9%87-%d8%aa%d9%84%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85/

 

https://canvas.uw.edu/eportfolios/62804/aghazadeh/

 

http://skb18.blogs.rice.edu/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%b3%d8%b1%db%8c%d8%a7%d9%84-%d8%a2%d9%82%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%af%d9%87/

 

4 روش برای تهیه ماسک صورت

این راهنما از نظر سطح دشواری سفارش داده شده است. دو روش اول - طرز تهیه ماسک صورت به سبک باندانا و طرز تهیه ماسک صورت با استفاده از تی شرت - بسیار آسان بوده و به هیچ وجه به خیاطی احتیاج ندارند. سپس ما دو روش برای دوخت ماسک صورت خود را داریم ، یکی بدون چرخ خیاطی ، و دیگری با چرخ خیاطی (اگرچه فاضلاب های فصلی قادر به انجام هر دو روش با ماشین یا بدون آن هستند).

 

اگر خیاطی می کنید ، می توانید از پارچه های اضافی که در خانه خوابیده اید استفاده کنید یا چیز جدیدی بخرید. اگر می خواهید ماسک صورت خود را برجسته کنید ، بهترین پارچه روشن یا طرح دار است - جان لوئیس (انگلستان) دارای طراحی های مقرون به صرفه ای در انگلیس است ، همانطور که اتسی (ایالات متحده). یک طراحی روشن به این معنی است که شما کمتر ماسک صورت خود را با شخص دیگری اشتباه می گیرید و احتمالاً آن را از دست می دهید.

 

پارچه را در JOANN (ایالات متحده) مرور کنید - از 3.99 دلار در سال

پارچه را در جان لوئیس (انگلستان) مرور کنید - فقط از 6.50 پوند در متر مکعب

قبل از اینکه به دستورالعمل های ساخت ماسک صورت بپردازیم ، ابتدا بررسی کنید که آیا اصلاً به آن نیاز دارید یا نه توصیه رسمی در این باره در سرتاسر کره زمین متفاوت است ، اما اتفاق نظر کلی این است که استفاده از ماسک صورت خانگی به شما در محافظت از بیماری Covid-19 کمک نمی کند. با این حال ، این می تواند به شما کمک کند تا دیگران را از انتقال میکروب هایی که ممکن است حمل کنید ، محافظت کنید ، که اگر بدون علامت باشید و متوجه نباشید که ویروس را حمل می کنید ، بسیار مفید خواهد بود. توجه داشته باشید که ماسک های صورت که ما در اینجا در مورد آنها صحبت می کنیم ماسک های درجه پزشکی نیستند و به شما توصیه نمی کنیم نسخه های PPE خود را بسازید: این کار را به متخصصان بسپارید.

 

CDC توصیه می کند در مکانهایی که فاصله اجتماعی امکان پذیر نیست ، از ماسک صورت استفاده کنید و همچنین بسیاری از کشورهای جهان از شهروندان خود می خواهند هنگام حضور در مکانهای عمومی ، یا در فضاهای بسته مانند سوپرمارکتها یا حمل و نقل عمومی از ماسک صورت استفاده کنند. در انگلیس و اسکاتلند نیز استفاده از ماسک صورت در وسایل حمل و نقل عمومی و مغازه ها نیز اجباری است.

 

اگر مطمئن نیستید ، دستورالعمل های مربوط به کشور خود را بررسی کنید و به یاد داشته باشید که استفاده از ماسک صورت یا پوشش به این معنی نیست که دیگر نباید از اقدامات اجتماعی فاصله بگیرید ، یا دست شستن و انجام بهداشت را متوقف کنید. همچنین بسیار مهم است که ، با پیروی از دستورالعمل های دولت ، ماسک صورت خود را با دقت زیاد خاموش و روشن کنید.

 

با توجه به همه این موارد ، در اینجا چهار روش برای تهیه ماسک صورت خود آورده شده است.

 

01. طرز تهیه ماسک صورت به سبک باندانا

نحوه تهیه ماسک صورت

 

این ساده ترین و سریعترین راه برای تهیه ماسک صورت است (اعتبار تصویر: CDC)

شما نیاز خواهید داشت:

 

یک باندانا یا روسری

2 عدد نوار الاستیک یا لاستیک ، یا بند مو

فیلتر قهوه ، دستمال کاغذی یا رول آشپزخانه (اختیاری)

ساده ترین روش برای تهیه ماسک صورت خود به راحتی تا زدن باندانا یا روسری است. توجه داشته باشید که شما باید باندانا یا روسری مناسب را انتخاب کنید ، در غیر اینصورت ممکن است ماسک شما م beثر نباشد ، یا نتوانید نفس راحتی بکشید. مواد خود را تا کنار نور نگه دارید تا ببینید چقدر می توانید از طریق آن ببینید. هرچه کمتر می توانید ببینید ، بهتر است؛ اگر مواد خیلی نازک باشد ، ماسک صورت شما برنده خواهد شد.

منابع 2 :

 

https://blogs.umass.edu/pbharadia/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%b3%d8%b1%db%8c%d8%a7%d9%84-%d8%a2%d9%82%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%af%d9%87/

 

https://abon.sites.ucsc.edu/2020/11/14/aghazadeh/